בלוג

כאן תוכלו למצוא את כל המאמרים שלנו וללמוד על עוד נושאים

image-text

טיפול פנים ושגרת טיפוח למה זה חשוב?

טיפולי פנים ושגרת טיפוח העור יכולים להיות בעלי השפעה רבה על בריאות ומראה העור. חשוב למצוא את המוצרים והטיפולים הנכונים המתאימים ביותר לסוג העור שלכם על מנת להפיק את המרב משגרת הטיפוח כך תיהנו מעור בריא וזוהר במשך שנים רבות. 

למעבר למאמר המלא

קוסמטיקאית פרא רפואית

קוסמטיקאית פרא-רפואית מוגדרת כקוסמטיקאית מוסמכת, בעלת ידע קליני ושיטות עבודה מתקדמות והתייעצות עם קוסמטיקאית פרא רפואית תביא לתוצאות הטובות ביותר, בשל הידע הרב שצברה בתחום.

למאמר המלא לחצו כאן >

טיפולי פנים

פיגמנטציה והבהרה

בשפה המקצועית פיגמנטים כהים המכונים “מלנין”, במילים פשוטות זהו גוון בלתי אחיד של העור אשר מתבטא בהופעת כתמים חומים בעור הפנים או הגוף.

בואו להבין לעומק את הנושא >

פיגמנטציה וכתמי הבהרה

מה זה אקנה בעצם?

הרפואה המודרנית מגדירה את האקנה כדלקת בבלוטות החלב וזקיקי השיער, כאשר הצורה השכיחה של פצעי האקנה היא על עור הפנים אך גם באזור הכתפיים, הגב והחזה. מראה הפצעים ובעיקר הכתמים והצלקות הנותרים בהמשך, משפיעים מאוד על הביטחון העצמי של הסובלים מאקנה.

למאמר המלא לחצו כאן >

אקנה

מה זה רטינול? ולמה צריכים אותו?

רטינול נחשב המוצר היחיד שבאמת עושה שינוי מאוד מאוד מהותי בשכבות העמוקות ביותר של העור ומייצר אלסטיות, גוון פנים בהיר יותר וזוהר יותר.

למאמר המלא לחצו כאן >

חומצה סילצילית

חומצה סליצילית היא מרכיב נפוץ במוצרי טיפוח עור הפנים ומשמשת לטיפול במגוון מחלות עור. במאמר זה ננסה להבין מה היא חומצה סליצילית, היתרונות שלה, כיצד להשתמש בה, תופעות לוואי אפשריות וכיצד לבחור את המוצר הנכון לשימוש לניקוי הפנים

למאמר המלא לחצו כאן >

טיפול פנים לגבר

טיפול פנים לגבר היא דרך מצוינת לטפל בעור הפנים ולהיראות ולהרגיש במיטבך. במאמר נדבר על סוגי טיפולי הפנים השונים הזמינים לגברים ויתרונות השימוש בניקוי פנים לגבר. כך תדעו כיצד לבחור את טיפולי הפנים הנכונים לסוג העור ולאורח החיים שלכם.

למאמר המלא לחצו כאן >

חומצה הילארונית? מה זה?


חומצה היאלורונית (HA) היא חומר טבעי המשמש לטיפול במצבי עור שונים, לרבות קמטים,
יובש וסימני הזדקנות אחרים. החומצה משמשת גם לשיפור מראה השפתיים ולשיפור מרקם עור
הפנים. במאמר שלפניכם כל היתרונות על שימוש בקרם עם חומצה היאלורונית לפנים
ולשפתיים.

למאמר המלא לחצו כאן >

קרם הגנה, מקדם הגנה? למה זה חשוב?

השמש היא חלק חיוני מחיינו, אבל היא גם יכולה להיות מסוכנת. קרם הגנה הוא חלק חשוב בשמירה על בטיחות העור שלנו מקרני השמש המזיקות.  במאמר זה נדבר על הצורך בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה, סוגי קרם ההגנה הזמינים, היתרונות של שימוש בקרם הגנה וטיפים לשימוש נכון בכדי להישמר מנזקי השמש.

למאמר המלא לחצו כאן >

טיפים לעור פנים נקי וחלק

הטיפים הטובים ביותר לשמירה על עור פנים נקי וחלק, משטיפת פנים ועד אורח חיים בריא, בוא להכיר ולהבין יותר איך לשמור על העור הפנים נקי וזוהר.

למאמר המלא לחצו כאן >

פוסט אקנה

פוסט אקנה הוא המונח המשמש לתיאור השינויים בעור המתרחשים לאחר התפרצות אקנה. שינויים אלה יכולים לכלול שינוי צבע, צלקות פוסט אקנה ובעיות במרקם העור. הטיפול בפוסט אקנה כולל בין היתר קרמים ייעודיים, טיפול בלייזר ופילינג כימי. 

למאמר המלא לחצו כאן >

במה תורם ויטמין C לעור הפנים?

ויטמין C לפנים חיוני לבריאות העור שלנו ויכול לתרום למראה ולתחושה הכללית של עור הפנים.
ויטמין C לעור הפנים כולל תכונות נוגדות חמצון המסייעות להגן על העור מפני נזקי הסביבה,
ומשפרות את גוון העור ומרקם. כך תדעו כיצד לשלב אותו בשגרת הטיפוח היומיומית שלכם.

למאמר המלא לחצו כאן >

איך לשמור על עור הפנים?

גם אתם רוצים עור פנים זוהר וקורן לאורך זמן? גם לכם מתחשק להראות תמיד צעירים וללא קמטים? מגיע לכם! קבלו את כל הכלים והשיטות לשמירה איכותית על עור הפנים, ללא קמטים או צלקות ועם מקסימום בריאות.

למאמר המלא לחצו כאן >

קרם לחות או סרום? מה ההבדל ביניהם?

קרם לחות וסרום הם שני מוצרי טיפוח נפוצים לעור. שניהם מלחלחים את העור, אבל הם משמשים למטרות שונות. מאמר זה דן בהבדלים בין קרם לחות לסרום ואיזה מהם מתאים לסוג העור שלכם.

למאמר המלא לחצו כאן >

קרם עיניים? מתי ולמה להשתמש?

קרמי עיניים הם מוצר פופולרי בתעשיית היופי, אבל האם באמת יש בהם צורך? המשיכו לקרוא ותגלו. במאמר זה נדבר על מתי ומדוע כדאי להשתמש בקרם עיניים מומלץ, נבחן את הסוגים השונים של קרמי עיניים, כיצד למרוח וכיצד לבחור את המתאים ביותר עבורכם, גם אם אתם מחפשים קרם עיניים לגיל 50 או קרם עיניים לכהויות מסוימות שנוצרו בתהליך הטבעי של הגוף. 

למאמר המלא לחצו כאן >

מזותרפיה – מה זה בעצם?

מזותרפיה היא הליך רפואי ואסתטי ולא פולשני המשמש לטיפול במגוון מצבים, כגון נשירת שיער, צלוליט ופיגמנטציה. הטיפול כרוך בין היתר בשימוש בהזרקות של ויטמינים, הורמונים ומרכיבים אחרים לתוך העור. קיימים מגוון טיפולי מזותרפיה שונים, לכן חשוב להתייעץ עם גורם מוסמך לפני שמתחילים את הטיפול.

למאמר המלא לחצו כאן >

מסכות פנים – איך זה תורם?

למסכות פנים יכולות להיות יתרונות טיפוליים והן דרך מצוינת להירגע ולפנק את עצמך. ישנם סוגים שונים של מסכות פנים ביתיות, אך חשוב שתדעו כיצד לבחור אחת המתאימה ביותר לסוג העור שלכם וכיצד להשתמש בה לתועלת מירבית. כל הטיפים שצריך לדעת איך לשלב מסכות לחות פנים בשגרת הטיפוח שלכם.

למאמר המלא לחצו כאן >

סבוריאה – דרכי טיפול

סבוריאה היא מצב עור שכיח המאופיין בשמנוניות יתר, אדמומיות וקשקשים של העור. לעתים קרובות מופיעה סבוריאה בקרקפת בדוגמת קשקשים וגם על עור הפנים. לפניכם הדרכים השונות לטיפול בסבוריאה דרמטיטיס ואיך מתמודדים עם המצב.

למאמר המלא לחצו כאן >

סבון לפנים? ניקוי וחיטוי

סבון פנים הוא חלק מכריע בשמירה על בריאות העור. בחירת הסוג הנכון של סבון פנים חשובה לניקוי וחיטוי העור שלכם. ישנם סוגים שונים של סבון פנים. לכן, חשוב לדעת איזה מתאים עבורכם וכיצד יש להשתמש בו כדי לשמור על עור נקי ובריא.

למאמר המלא לחצו כאן >

איך להעלים נקבוביות פתוחות

בעולם הטיפוח, אחד החששות הנפוצים ביותר איתם מתמודדים אנשים הוא צמצום נקבוביות בפנים. פתחים קטנים אלו על פני העור עלולים להיות מתסכלים ולעתים קרובות יכולים להוביל אנשים לחוסר ביטחון עצמי.

למאמר המלא לחצו כאן >

סוגי פצעים בעור ופצעונים

אנשים עם שגרה עמוסה נוטים להזניח ולפספס טיפול נכון וראוי לעור שלהם. עם זאת, חשוב לזכור כי בריאות העור חשובה לא רק מסיבות אסתטיות. פצעי עור ופצעונים הם בעיות נפוצות שאנשים רבים מתמודדים עמן. פצעים ופצעונים אלה יכולים להופיע כפצעים על עור הפנים, פצעים על העורף וכן מקומות שונים בגוף. לכן, חשוב להבין את הסוגים השונים וכיצד לטפל בהם ביעילות.

למאמר המלא לחצו כאן >

קרם נגד קמטים
מומלץ

קמטים נוצרים כתוצאה של התעוותות סיבי קולגן ואלסטין בעור, לכן הם מהווים אתגר עבור רבים אשר המעוניינים לשמור על מראה צעיר וחלק. למעשה, קמטים הם סימני הזמן המובהקים ביותר המופיעים על עור הפנים, כל שאנו מתבגרים, קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע וחושפים את גילנו.

למאמר המלא לחצו כאן >